2017年8月9日 星期三

皮膚免疫力大大提升 @Shiseido ULTIMUNE免疫力肌底精華

有睇開我BLOG的朋友都知我皮膚都係偏向敏感,每年轉天氣皮膚一定會敏感泛紅,但好開心早前用左SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate免疫力肌底精華,經過大約2個月時間用左一枝後,我簡直完全愛上,因為佢真係可以令肌膚有效提升自我增強屏障機能,抵抗外來傷害,皮膚無咁易敏感之餘,之後搽任何護膚品都特別吸收,皮膚自然比以前更好啦。
為左證明Shiseido ULTIMUNE免疫力肌底精華功效有幾好,我仲去左位於銅鑼灣TIMES SQUARE SHISEIDO BEAUTY CENTRE,個度除左有齊SHISEIDO最新產品外,最重要係可以做埋皮膚測試。
只需要5分鐘,透過呢部儀器就可以做到皮膚免疫力測試。
測試到我的皮膚的膚色、黑色素、防禦力及水份等等問題。 
測試結果見到原來我皮膚底層水份真係好不足,而且底層己經有黑色素出現,我除左要加倍為皮膚保濕外,仲要做好防晒保護,以免皮膚加速老化呢。>.<
做完皮膚測試了解左自己皮膚的問題,急不及待即日回家就開始使用,ULTIMUNE匯聚SHISEIDO 20年來鑽研肌膚免疫力的科研結晶, 肌膚從此有效抵禦任何傷害,實現健康美肌。ULTIMUNE優化朗格罕氏細胞,鎮靜遇到壓力時會產生的傷害因子。
Shiseido ULTIMUNE免疫力肌底精華有 3 大特別:
1. Ultimune ComplexTM – 獨家開發的成分,匯聚天然配方,為肌膚傾注滋養,同時築起防禦屏障。

2. 草本植物的防禦力量,東方草本植物銀杏、紫蘇,及西方草本植物野生百里香,有效抗氧化、防禦有害因子,提升肌膚免疫力。

3. 香氣紓緩效果,香氣成分ImuCalm複合物蘊含玫瑰及蓮花香氣,有助紓緩情緒,減輕壓力

早晚潔膚及健膚後使用ULTIMUNE免疫力肌底精華,按壓瓶泵2次分量於掌心,輕輕塗上面,肌底精華感覺濕潤,有一陣淡淡香氣,聞落好舒服。
非常容易推開,按摩幾下皮膚己經快速吸收晒全部肌底精華。
使用後即時肌膚感覺水潤飽滿,皮膚變得柔滑細緻。記得如同時使用其他精華素, 應先塗抹ULTIMUNE。使用1星期︰肌膚更添亮澤。使用4星期︰重煥緊緻彈性,撫平皺紋。
 2個月後前日我再到SHISEIDO BEAUTY CENTRE,做多次皮膚免疫力測試。
 我用左差不多2個月,皮膚明顯比之前水潤,面上幼紋都減淡左,最重要係2個月以來我從未試過有敏感情況出現,證明產品有效提升皮膚免疫力
 果然皮膚分析顯示我的皮膚多重防禦力真係有所提升。
最開心係皮膚水份提升左,所以皮膚彈性提高左好多,難怪面上幼紋都見到減淡左不少呢 ^^ 真係好開心用左Shiseido ULTIMUNE免疫力肌底精華令到我皮膚好左好多,所以我都會KEEP住使用來保持我肌膚防禦力,抵抗外來傷害,繼續擁有靚靚的皮膚
ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 免疫力肌底精華
HK$860.00 / 50ml
HK$620.00 / 30ml
www.shiseido.com.hk
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 theZtyle 及 Shiseido提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言