2017年10月17日 星期二

原來健康院檢查可以免費拎Materna

知道懷孕後我同第一胎一樣都係會選擇係政府醫院順產,所以除左去醫院做檢查外,亦都會去健康院做例行產檢,健康院檢查有好有唔好,唔好就係相對要等的時間長D,同埋無得超聲波,所以除左政府提供的產檢,我亦會去私家醫生做產檢,嘻, 始終透過超聲波見到BB好似開心D同埋放心D。但去健康院檢產都係必要既,至少醫院可以有紀錄,到生產時萬一有咩問題,都可以CHECK返紀錄,同埋政府所有產檢都係FREE,有時間都會去檢查確保BB健康。^^
早前第一次去健康院檢查時,職員會先叫你登記同埋派發一個淺綠色的袋仔,袋仔都有D重量,其貌不揚的衛生署袋仔....=.=''' 仲要咁重我真係想放棄拎,但由於唔好意思拒絕最終都係拎左,等待檢查期間打開個袋仔,入面除左有幾本育嬰小冊子,最重要發現有一本好靚的《寶寶成長日記》,原來由上年開始,健康院都會派發一本非常精美的Chocolate Rain《寶寶成長日記》,鼓勵新手父母在日記本上記錄寶寶的成長點滴。
WOW~ 好大本好厚啊!! 大約有80頁的《寶寶成長日記》,入面有不同主題如「給寶寶的滿月信」、「寶寶足印」及「寶寶小趣事」等,鼓勵父母透過文字及照片,記錄寶寶的成長過程直至1歲,發掘生兒育女的珍貴時刻。
 每頁都有不同的插畫,公仔真係好靚,仲有足夠頁數可以比新手父母紀錄BB成長的點滴。
《寶寶成長日記》同時會提供比新手父母的育兒實用資訊,亦有提示嬰兒需要接種疫苗的時間表、母乳餵哺小貼士、家居安全注意事項,及親子玩樂的小貼士等。
 最後連貼紙都有2頁,真係超級精美。所以大家去到健康院檢查時千其唔好放棄拎呢個淺綠色袋仔啊~哈哈!
另外,我3年前懷孕無咁多懷孕不適,所以檢查時都會同護士講一切正常,但今次懷第二胎,就不定時出現孕吐,反胃,抽筋等各種不適情況,我如實講比護士知,護士就問我要唔要食Materna,OHHH......我梗係話好啦,檢查完就去葯劑部排隊取葯。
WOOW~ 足足有60日份量的Materna,完全唔洗比錢,我真心覺得好著數....哈哈, 我自己係出面買一樽Materna 100粒都要 $2xx,而家係<免費>,哈哈!!! 所以如果大家去產檢時,不仿同護士講你胃口麻麻,主動要求護士開Materna,咁大家又可以慳返一筆呢 ^^
最後講比D在職媽媽知,去健康院檢查因為只會見護士,所以健康院只會開到疹紙比你,好似我公司就唔接受到疹紙作病假處理,所以去健康院檢查就要扣假去了,在職媽媽要留意咯。
嘻~小小小周董仲有3個月就出世,我們一家都非常期待,其實不論在私家或政府檢查或生產,最緊要都係想BB健康成長,而我個人覺得交左咁多年稅,只有生仔先可以享受到政府的服務,所以發現左少少著數忍唔住要同大家HAPPY SHARE呢...哈哈!!
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言