2017年12月26日 星期二

一個容光煥發的妝容全靠LUNA X KYE彩妝系列

韓國化妝護膚品好用大家都一致認同啦~ 今次呢個韓國品牌LUNA就連同設計師KYE合作,推出一系列嘅特別版KYE彩妝產品,不單止包裝設計型格十足外,而且化妝品仲好容易操控好顯色,最重要價錢夠大眾化,我今次就體驗LUNA的三合一專業眉筆、專業遮瑕調色盤同埋持久亮彩唇膏,效果夠亮麗,化妝前後真係分別超大呢。^^
LUNA 三合一專業眉筆 $118
一枝眉筆有齊眉筆、眉粉同眉婦,簡單易用。
 眉筆我選用左2號炭黑色,首先用三角形筆頭輕輕畫上眉形,輕輕畫己經好上色。
 再以眉粉擦頭填補眉中間的空隙位置,更易填滿眉毛之間的空隙。
最後再以眉掃將顏色推開,營造出自然的眉妝。
LUNA 專業遮瑕調色盤 $248
總共有6色,一盒有齊調整肌膚暗啞、泛紅、增加光澤、陰影及遮蓋瑕疵。膏狀質地,調色及遮瑕能力做得非常好。
我呢d千年黑眼圈或者面上有任何暗瘡卬,都可以用調色盤最左邊2格,遮瑕膏質感唔會好乾,就算用在眼袋位置都唔會出現幼紋,而且遮瑕度高,殘樣即時bye bye ^^
遮瑕調色盤上綠色可以用來調整泛紅,用來遮我面上的紅根就啱晒。另外淺粉紅格可以用來調整暗啞,而最後2格啡色就係用來調整光澤同埋打陰影啦。一盒多個用途,拎出街超方便。
LUNA X KYE 持久亮彩唇膏 $158
包裝十分型仔, 最鐘意佢磁石封蓋,就算就咁放係袋都唔會打開左個蓋。
今年大紅唇依然大熱,我呢枝係16號色,塗上去啞緻又亮麗,唇膏內有透明質酸為雙唇補濕,搽上去可以有減淡唇淡功效。
老實講我唔係經常搽粉底,但其實只要畫返條眉、塗個紅唇同埋有盒遮瑕度高的遮瑕膏,成個樣已經精神晒,所以想要一個容光煥發的妝容,LUNA  X  KYE 彩妝系列實有一款適合你呢。^^
大家如對以上產品有興趣,可到指定香港及澳門屈臣氏查詢及選購。
https://www.facebook.com/Cosmetic.LUNA.HK
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 LUNA提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言